Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

 

Tilausehdot

 

Asiakkaan tilatessa tuotteita verkkokaupasta tulee hänen ilmoittaa tilaajan nimi, postiosoite, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero. Tiedot tallennetaan Linnanmäen verkkokaupan asiakasrekisteriin. Lasten Päivän Säätiö vastaa tietojen asianmukaisesta käytöstä ja säilyttämisestä. Tutustu tarkemmin rekisteriselosteeseen.

Sitova kauppasopimus astuu voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen verkkokaupan järjestelmään. Asiakas saa tilauksesta aina automaattisen tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus tulee säilyttää mahdollisia jälkiselvityksiä varten. Asiakkaan tulee säilyttää tilausvahvistus ja tilausnumero huolellisesti, jotta ne eivät päädy kolmannen osapuolen tietoon tarkoituksetta.

 

Hinnat

 

Linnanmäen verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron.

Hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Toimituskulut lisätään tilausta tehdessä tuotetilauksen hintaan, mikäli tuote on postitettava.

 

Maksuehdot

 

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Linnanmäen verkkokaupassa maksaminen tapahtuu Pay Trail:n kautta. Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, S-Pankki, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä Luottokunnan luottokortit (Visa, Visa Electron ja MasterCard). Luokkaretki- ja ryhmätilauksissa voi käyttää maksuvaihtoehtona laskua.

Lasten Päivän Säätiö saattaa pyytää todistusta maksusta jälkiselvitysten yhteydessä.

 

Maksaminen Visa, Visa Electron ja MasterCard-korteilla

 

Maksaessasi Luottokunnan maksutavoilla Lasten Päivän Säätiö vastaa ainoastaan tuotteiden sekä palveluiden markkinoinnista ja toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail.

Paytrail toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteenmyyjänä. Kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail:n välille. Paytrail:n vastuulla ovat tällöin kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail on myös maksun saaja.

Paytrail, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

 

Maksutapana lasku

 

Luokkaretki- ja Yritys- ja ryhmäpuolen tuotteissa voit valita maksutavaksi myös laskun. Kun olet täyttänyt tiedot, edennyt ostoprosessin loppuun ja klikannut maksua, järjestelmä näyttää tilauksen menneen läpi ja voit tarkastella sähköpostiisi saamaasi tilausvahvistusta. Sähköposti on tässä tapauksessa LASKU tekemästäsi tilauksesta. Lasku sisältää maksamiseen tarvittavat tiedot eli tilinumeron ja viitteen, jota tulee käyttää laskua maksettaessa. Tilaus käsitellään ja samalla tarkastetaan tilauksen tiedot. Yrityksiltä tarkastamme luottotiedot sekä y-tunnuksen. Maksuehtona on 14 päivän netto. Viivästyskorko on 9,50 %.

Huomioithan, että toimitamme tuotteet vasta kun maksusuoritus näkyy Lasten Päivän Säätiön tilillä. Mikäli olet valinnut noudon, tuotteet ovat noudettavissa vasta sitten kun maksusuoritus näkyy Lasten Päivän Säätiön tilillä. Tilauksen voi kuitenkin noutaa näyttämällä maksutositetta noutopisteellä. 

 

Toimitusehdot

 

Linnanmäen verkkokaupasta ostetut tuotteet toimitetaan tuotteesta riippuen asiakkaalle joko postitse tai asiakas voi noutaa tilaamansa tuotteet Linnanmäen verkkokaupan noutopisteistä niiden aukioloaikojen mukaan osoitteesta Tivolikuja 1.

Noudettaessa tilausta asiakkaan tulee esittää sähköpostitse lähetetty tilausvahvistus tai tilausnumero.

Jos tuotteet ovat noudettavissa Linnanmäen verkkokaupan noutopisteestä, tulee kaikki tuotteet noutaa kerralla. Yhdellä kertaa tilattavien tuotteiden toimitustavan tulee olla sama. Samaan tilaukseen ei siis voi yhdistää noudettavia ja postitettavia tuotteita.

Postitettavat tuotteet voi myös tilata lahjaksi, jolloin tilatessa tilaajan osoite ja toimitusosoite merkitään erikseen.

Mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa toimituksen aikana, vastaa Lasten Päivän Säätiö aiheutuneista kuluista. Mikäli tuote vahingoittuu tai katoaa tuotepalautuksen aikana tilaajalta Lasten Päivän Säätiölle, vastaa Lasten Päivän Säätiö tai posti kadonneesta tuotteesta, mikäli palauttajalla on kuitti palautuksesta. Jos tilaaja ei ole säilyttänyt kuittia palautuksesta, on vastuu kadonneesta palautuksesta ja kuluista tilaajalla tai postilla.

 

Toimitusaika

 

Tilatessasi verkkokaupan tuotteita postitse, tuotteet lähetetään mahdollisimman pian kun tilaus on käsitelty. Tilausten arvioitu toimitusaika on 3-7 arkipäivää sen jälkeen kun tilaus on jätetty järjestelmään.

Noudettavat tuotteet ovat noudettavissa Linnanmäen verkkokaupan noutopisteistä niiden aukioloaikojen mukaisesti. Tilattuja tuotteita säilytetään noutopisteillä tuotteiden voimassaoloajan mukaisesti.

Mikäli tilauksen käsittelyaika pitenee, pyritään tästä ilmoittamaan tilaajalle sähköpostitse. Jos tilaus ei ole saapunut asiakkaalle 7 arkipäivän sisällä, tilaajan tulee ottaa yhteyttä Linnanmäen asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Huom. luokkaretkitilauksissa toimitusaika on 7-14 vuorokautta. Mikäli kyseessä on erittäin kiireellinen tapaus, ole yhteydessä luokkaretket@linnanmaki.fi tai 010 5722 224.

 

Palautukset ja reklamaatiot

 

Kaikilla Linnanmäen verkkokaupan tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus siitä päivästä lukien kun tilaus on saapunut asiakkaalle, lukuun ottamatta kampanjatuotteita, jotka ovat voimassa vain tietyn päivän. Tuotteen tuotetiedoissa kerrotaan aina kyseisen tuotteen palautusoikeudesta. Asiakas voi palauttaa koko tilauksen tai osan tuotteista. Palautuksen käsittelyä nopeuttaakseen asiakas voi täyttää palautettavista tuotteista palautuslomakkeen. Palautettavien tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä ja niiden tulee olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa. Palautusajan umpeuduttua Lasten Päivän Säätiö ei lunasta tuotteita takaisin.

Asiakas voi palauttaa tuotteet joko henkilökohtaisesti tuomalla tuotteet Linnanmäen verkkokaupan noutopisteelle tai postitse, jolloin asiakkaalle aiheutuneet normaalit postituskulut korvataan. Tuotteet tulee palauttaa yhdellä kertaa ja samassa kuoressa. Asiakkaan tulee pyytää postitoimipaikastaan kuitti palautuksesta. Asiakkaan tulee voida todistaa palautuksesta aiheutuneet kulut.

Palautukset käsitellään mahdollisimman pian. Tuotteiden saapumista seuraavasta päivästä lukien palautus käsitellään 2-7 arkipäivän kuluessa. Rahat palautetaan asiakkaan tilille 30 vuorokauden sisällä palautuksesta. Puutteellisesti palautetut tuotteet postitetaan tilaajan kustannuksella takaisin.

Muut reklamaatiot ja huomautukset tulee myös esittää 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden saapumisesta. Vastuu kuluttajavaateista tuotteiden suhteen rajoitetaan kaupan purkamiseen ja rahojen palauttamiseen.

Viallisista tuotteista tulee reklamoida välittömästi. Viallisia tuotteita ei kuitenkaan koske 14 päivän palautusoikeus, vaan ne voidaan korvata myöhemminkin. Ensisijaisesti asiakkaalle tarjotaan korvauksena vastaava tuote ilman ylimääräisiä kuluja.

Lasten Päivän Säätiö ei vastaa ylivoimaisesta esteestä aiheutuvista vahingoista. Ylivoimaisena esteenä pidetään yllättävää olosuhteiden muutosta, jota ei kohtuudella ole voinut ennakoida tai voittaa. Lasten Päivän Säätiö ilmoittaa ylivoimaisesta esteestä asiakkailleen mahdollisimman pian.